Rejestracja

Kup nieruchomość w Hiszpanii nie wychodząc z domu

Kancelaria Varés & Asociados, która stale współpracuje z Casa en Sol, oferuje kompleksowe usługi w zakresie nabywania nieruchomości w Hiszpanii, związane z reprezentowaniem klienta na wszystkich etapach transakcji: podpisanie aktu notarialnego, formalizowanie kredytów hipotecznych, wykonanie procedur rejestracyjnych i podatkowych.

 

Poprzez udzielenie odpowiedniego pełnomocnictwa, Kancelaria jest w stanie załatwić w imieniu klienta wszystkie formalności i dostarczyć odpowiednie dokumenty nabycia wraz z kluczami do nowego mieszkania bez konieczności wyjazdu klienta z Polski. Jest to jednocześnie jedna z bezpieczniejszych, szybszych i tańszych form nabycia nieruchomości w Hiszpanii.

 

Varés & Asociados jest kancelarią prawną z siedzibą w Warszawie oraz w Madrycie. Specjalizujemy się obsłudze polskich firm oraz klientów indywidualnych, w zakresie prawa cywilnego na terenie Hiszpanii.

 

Obecnie, jedną z najbardziej atrakcyjnych możliwości inwestycji w Hiszpanii jest zakup nieruchomości. Kryzys finansowy i problemy fiskalne spowodowały, że nieruchomości w Hiszpanii można dziś kupić nawet o 50% taniej niż w 2008 r. Tak jak reszta Europejczyków, Polacy też coraz chętniej wykorzystują tę okazję.

 

Zakup nieruchomości w Hiszpanii nie zawsze jest jednak łatwy, a odległość geograficzna, bariery językowe i brak znajomości obowiązującego prawa podatkowego oraz lokalowego stanowią dodatkowe przeszkody dla polskiego inwestora. Biorąc pod uwagę wartość inwestycji, skorzystanie z pomocy kancelarii prawnej z siedzibą w Warszawie i doświadczeniem w tej dziedzinie jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

 

Współpraca z Kancelarią zapewnia:

 

  • Posiadanie 100% pewności co do sytuacji prawnej i podatkowej nieruchomości, wykluczając w ten sposób potencjalne ryzyko w formie ukrytych przez stroną sprzedającą hipotek lub innych obciążeń.
  • Optymizację warunków ekonomicznych operacji poprzez wyczerpującą analizę umowy zakupu na podstawie obowiązującego w Hiszpanii prawa.
  • Prawidłowe i skuteczne wykonanie wszelkich obowiązkowych czynności administracyjnych i podatkowych, jak również przeniesienie wszystkich umów na media (prąd, woda, itp.) na nowego właściciela.
  • Wsparcie i porady prawne w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomością po jego zakupie: uiszczanie podatków i opłat, kontakt z wspólnotą mieszkaniową, najem lokalu, itp.
  • Zmniejszenie kosztów operacyjnych nabycia nieruchomości poprzez oszczędności w logistyce, tłumaczeniach, honorariach innych podmiotów zaangażowanych w transakcję.
  • Naszą pracę cechuje rzetelność, indywidualne podejście do każdego Klienta, pełne zrozumienie Jego potrzeb i celów, jak również pełna dyspozycyjność. Dlatego przyjęliśmy schemat pracy oparty na 3 zasadach: Komunikacja. Skuteczność i Cena.
Powołując się na Casa en Sol otrzymasz 10% zniżki!

Potrzebujesz więcej informacji na ten temat?
Napisz do nas